6 złotych zasad strony internetowej, które budują markę

Dzisiaj przedstawiam 6 zasad strony internetowej, które budują markę.

O tym, że strona to ważne narzędzie w działaniach wizerunkowych nie będę Was przekonywać. To najważniejsze miejsce w sieci. Dlaczego? Bo jest Twoje i to tym nim zarządzasz i decydujesz co się nam znajdzie, w jakim kształcie i kiedy.

Tutaj Ty jesteś władczynią i ustalasz reguły, ale również pokazujesz siebie i musisz to robić w sposób świadomy i przemyślany.

Poniżej film, a dla tych co lubią czytać wypisane wszystkie zasady.

 

6 zasad strony internetowej, które budują markę.

  1. Strona główna jest najważniejsza

Musi przyciągać uwagę. Masz dosłownie kilka sekund, aby przekonać Internautę, że to właściwe miejsce i warto tu został dłużej. Musi zatem od razu czymś go zaciekawić oraz pokazywać czym się zajmujesz. Internauta nie będzie szukał Twojej oferty. Nie będzie wiedział czego dotyczy strona to po prostu wyjdzie.

  1. Wymuś działanie na każdej stronie

Powiedzieć dokładnie Internaucie, co ma na każdej stronie zrobić. Bądź jego przewodniczką. Począwszy od strony głównej. Zastanów się, czy chcesz aby zobaczył Twoją ofertę, skontaktował się z Tobą czy zapisał na do listę mailingową.

  1. Do kogo mówisz:

Czyli dokładne określenie Twojej grupy docelowej. Wówczas będziesz widziała, jakie treści zamieszczać, ale również jakie grafiki. Będziesz również wiedziała, jakie funkcjonalności powinny się na stronie pojawić.

  1. Im mniej tym lepiej

Twoja strona ma spełniać funkcję informacyjną. To nie jest biblioteka, gdzie Internauta chce znaleźć wszystko i na każdy temat. Nie zanudzaj go długimi opisami. Stawiaj na konkrety. Pamiętaj również, że obecnie jest tendencja do oglądania, a nie czytania treści.

  1. Jasna oferta

Używaj sformułowań zrozumiałych da Twojej grupy docelowej. Czyli jeżeli mówisz na przykład do kobiet powyżej 60 roku życia, nie będziesz używać tego samego języka co mówiąc do kobiet poniżej 25 roku życia. Napisz również ofertę tak, aby klient będzie wiedział czego dotyczy.

  1. Opowiedz swoją historię

Dzisiaj kupujemy od konkretnych osób. Daj się więc im poznać. Powiedz światu co robisz i dlaczego to robisz. Pokaż siebie jako osobę z krwi i kości. Daj się polubić, a zdobędziesz lojalnego klienta. Czyli dobrze się zaprezentuj w zakładce O mnie.

Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, zobacz jak opowiadają swoją historię inne kobiety.

Anna Piwowarska  www.autentycznycopywriting.pl
Karolina Krysztofiak www.zyj-kochaj-tworz.pl
Małgorzata Pawlińska www.pawlinska.com

Sprawdź teraz czy Twoja strona spełnia te wszystkie zasady. Jeżeli nie to nie martw się tylko działaj i powoli wprowadzaj zmiany.

A jeżeli chcesz wiedzieć więcej, jak budować swoją markę zapraszam do Strefy VIP, gdzie publikuję materiały tylko dla moich subskrybentów.

Strefa VIP – link

%d bloggers like this: