Lojalność wobec marek – spełnienie marzeń czy kreowanie obłędu.

Lojalność wobec marek

Codziennie stykamy się w różnymi markami. Mogą to być marki produktów lub usług. Mogą to być również marki osobiste.

Dlaczego sięgamy właśnie po te konkretne marki

Czy zastanawiasz się dlaczego sięgasz właśnie po te konkretne produkty z nazwą firmy X? Robimy to często zupełnie instynktownie i po części nieświadomie. Nie zastanawiamy się nam tym. To jednak nie oznacza, że wybór jest przypadkowy. To lata pracy firm na budowaniem swojej reputacji. Nad pokazywaniem co się zadzieje, jeżeli wybierzemy produkt z ich volumenu.

Mistrzowie w kreowaniu marki

Marki typu coca-cola, nike, volvo mówią same za siebie. Od razu kojarzą się nam z określonymi zyskami. Marki produktów codziennego użytku wydają się być zupełnie czymś innym. Nic mylnego. Każda firma ma jasno określoną strategią budowania swojej marki i reputacji. Dlatego nasz wybór, bardzo często nie jest przypadkowy. Wzbudzane są w nas uczucia, które potem kojarzymy z danym wyrobem.

Czytaj dalej…

Źródło pochodzenia zdjęcia: Bank zdjęć www.unsplash.com.

%d bloggers like this: